6.12.2020

Beaumed Klinika medycyny estetycznej

Klinika Medycyny Estetycznej natomiast Laseroterapii BeauMED to miejsce, w którym z pasją dbamy o urodę oraz zdrowie naszych pacjentów. Na pierwszym miejscu stawiamy na stan zaś higienę wykonywanycb zabiegów. Założycielem BeauMED jest kompetentny lekarz medycyny estetycznej dr n. med. Monika Kukulska, która od czasu wielu lat pracuje we Wrocławiu, natomiast jej mottem jest śliczny wszelako zwykły a nie przesadny powierzchowność tzw. filozofia french touch. Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy alias na nieszczęście opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie negocjacje przedtem zabiegiem prosi o prawa ręka w poprawie ogólnego wyglądu oraz zwłaszcza chcą iżby lico przestała egzystować smutna. Często słyszę odkąd pacjentek, że „ jestem wyspana, zadowolona, radosna jednakowoż inni pytają mnie w jakim celu jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, albowiem nie jestem smutna, tudzież to wszytko przekroczenie mojego wyglądu". Okazuje się, iż możemy w nadzwyczaj łatwy sposób udoskonalić aparycja naszej twarzy wskutek wolumetrii czyli modelowaniu kwasem hialuronowym (medycyna estetyczna).W swojej ofercie posiadamy sporo zabiegów medycyny estetycznej, które pospołu spośród kwasem hialuronowym pozwolą optymalnie polepszyć wygląd naszej skóry natomiast przeistoczyć proporcje twarzy. Ponieważ jederman chory jest pozostały o szczegółach entuzjastycznie porozmawiam w trakcie konsultacji – ZAPRASZAM aż do Wrocławia lub Lublina. Dowiedz się więcej na https://beaumed.tumblr.com