13.12.2021

Klinika medycyny estetycznej - Wroclaw

Z wiekiem zatracamy proporcje twarzy alias na nieszczęście opada owal, powstają nieestetycze „chomiczki". Wiele pacjentek w trakcie rokowania poprzednio zabiegiem prosi o barki w poprawie ogólnego wyglądu i w zasadzie chcą iżby oblicze przestała egzystować smutna. Często słyszę od pacjentek, iż „ jestem wyspana, zadowolona, radosna atoli inni pytają mnie dlaczego jestem smutna – nie wiem co odpowiedzieć, skoro nie jestem smutna, i to wszytko wina mojego wyglądu". W BeauMED wykonujemy zabiegi modelowania twarzy kwasem hialuronowym, relaksujemy mięśnie toksyną bolulinową, rewitalizujemy skórę mezoterapią – toż stale a jakże i z gustem. W BeauMED posiadamy najnowsze technologie laserowe, ultradźwięki a radiofale do modelowania sylwetki zaś przebudowy skóry ciała oraz twarzy. Dowiedz się więcej https://medecynaestetyczna.wixsite.com/home